NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Kenangan Raya Haji 2014::

13 October 2014

::Kenangan Raya Haji 2014::

I think raya haji tahun ne tak semeriah sebelum belum ne...hu, sebabnya pergi balik kampung pun dah makan masa 13 jam, dah macam wajib pulak jem teruk bila balik raya, dan tahun ne memang tak makan banyak daging lembu seperti tahun tahun yang sebelum-belumnya...dan pecah rekod jugak tahun ne tak sempat merasa daging panas-panas masih berdenyut-denyut otot selepas disembelih disiat dan dipotong masuk dalam kuali goreng kunyit ke, goreng kicap ke, sup ke, singgang ke...no!! Tak sempat merasa..really frustrated..huu, tang tu yang mahal sebenarnya balik kampung dihari raya korban..takde rezeki nak merasa macam tu ye tahun ne...so balik dari bercuti raya haji memang sehari dua kitaorang laki bini tak boleh nak makan nasi kes muak apatah lagi tengok daging walaupun tak makan daging banyak...btw pecah rekod raya haji pulak tu haku sebat makan ketupat banyak ada 20 biji -_-''....manalah tak naik badan, makan macam ____ sudahnya berisiko tinggi untuk orang awam keliru adakah tuan belog ini seorang bibik atau bokbong hasil dari pengumpulan lelemak berlebihan...kesimpulannya...tiada yang tersimpul daaa...raya haji this year no picture

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign