NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Sindrom UAKD menyerang::

17 February 2012

::Sindrom UAKD menyerang::

Sangat terperasankan diri sendiri..yang pasti sindrom UAKD atau dengan jelasnya Ulang Alik Ke Dapur mencari dan menyelongkar makanan semakin menjadi-jadi...pantang duduk bersahaja, terus gelisah melilau ke dapur...muahaha=P...memang menakutkan betul sindrom ne, berharap ianya sementara sahaja...-___-". Tak terlarat nanti nak mengusung badan sendiri...kalau suami tolong nak usung takpelah juga ye?!hehe...Balik dari kampung sehari dua ne tak menyempat lagi nak keluar shopping bekalan makanan, sampaikan tak tahu dah nak makan apa.. Lastnya pasar malam jugak yang jadik mangsa biarpun cuba bertahan tak nak makan makanan luar secara kerap...Tembikai yang besar gedabak pun boleh dihabiskan tak sampai 3 hari..apakah?!huhu..Entah siapa yang makan macam tu tak tahulah..Apapun bersyukur masih dikurniakan selera untuk makan..^_^

p/s: i need superfoods=)..yummehh

2 comments:

  1. UAKD hanya terjadi bila balik kampung sahaja.hahaha.kerana stock makanan unlimited

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign