NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Second Honeymoon?Pasir Pantai Untuk Kulit Mahal::

15 February 2012

::Second Honeymoon?Pasir Pantai Untuk Kulit Mahal::

Seminggu kulit muka tak disental akibat tertinggal cleanser masa berkemas nak balik kampung...huhu..Nasiblah kulit jenis kulit mahal, sental dengan pasir pantai pun jadiklah...petua guna pasir pantai ne tak lain tak bukan dari ayahanda kesayangan, kalau nak gigi bersih putih, gosok dengan pasir pantai, tapi tang sental muka dengan pasir pantai haku memandai je cakap dekat en.azham...haha=p...So pepagi lagi selepas solat subuh kitaorang turun ke pantai kononnya nak tengok matahari terbit, tapi matahari terlindung dek awan...maka, ambil kesempatan dikala kepagian berjalan-jalan dua sejoli ditepi pantai..hehe=p.
monolog
en.a: kenapa kulit mahal?
miss.g :yelah kulit mahal sental lah dengan apapun kulit tetap okei, tambah mende free plak pasir pantai ne, kulit tetap cantik gebu
en.a: habis? kulit murah macam mana?
miss.g: kulit murah tu, kena guna pencuci mahal, baru kulit muka okei..
en.a:ooo...maksudnya kulit saya lagi mahal dari awak pasal tak pernah sental dengan apa-apa pun sepanjang hidup, kulit tetap okei..
miss.g: blurrr...
pic: men'comot'kan diri-_-'
Apapun kebanyakan masa dihabiskan dengan makan, muka semakin menggebu...uhuuhu, makan ikan bakar dekat Tanjung Lumpur memang tak puas...ehh, asal beralih isi kandungan ne, huhu...dari pasir pantai jadi makan-makan...okei bye!

p/s: tak sabar nak timbang berat...pulak dah!sekali kata tak nak naik penimbang, sekali nak menimbang...ada yang makan penampar-_-'...tak faham diri sendiri..

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign