NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Second Honeymoon? Mood Berangan::

14 February 2012

::Second Honeymoon? Mood Berangan::

Entahlah nak kata second honeymoon tak juga...hihi..sebabnya tak berseronok sangat...badan je penat lebih. Balik kampung haritu sempatlah menghabiskan masa dikampung 4 hari je, 3 hari lagi dihabiskan dekat kuantan je... memang tak puas balik kampung kali ne...Ingatkan boleh bercuti dipulau, memandangkan bulan 5 ne tak tahu lagi keadaan macam mana, kemungkinan besar percutian dibatalkan..huhuu-_-'. So bercuti di tepi pantai pun okei juga ditemani deruan ombak pantai..walaupun ombak sedikit ganas, it doesn't matter...still menyamankan.

Walaupun perjalanan yang memeritkan akibat jalan Kuala Berang yang teruk sangat sehingga melompat-lompat di tempat duduk bercuti dengan free amat menyeronokkan..hihi. So seharian jugak nak sampai ke kuantan...dalam 4.30 petang jugak kitaorang check-in dekat Swiss Garden Resort...terus penat tak ingat! Malam tu lepas keluar makan-makan dekat Tanjung Lumpur terus masuk bilik tidur..Makanan kat sana semuanya best especially sotong celup tepung..!Apapun kesemua aktiviti dimulakan esoknya..aktiviti bersantai aje tengok ombak pantai...hehe=)

p/s: teringat ikan bakar...uhuuu

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign