NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Penat Bercuti Dalam Kereta::

08 February 2012

::Penat Bercuti Dalam Kereta::

Boleh dikatakan cuti balik kampung kali ne banyak menghabiskan masa dalam kereta aje, bontot ngan tulang pinggul dah naik senak duduk lama sangat kat seat kereta..-__-". Emosi pun banyak yang tak stabil akibat tak cukup rehat. Sensitif tak payah cakaplah. Apapun balik bercuti kat kampung kali ni tak menyeronokkan sangat disebabkan terlalu banyak perkara yang mengganggu gugat emosi..sabar jelah. Nak tak nak kena hadap jugak...Bercuti macam tak bercuti. Apa boleh buat cuti pun dah habis, yang tak seronok tu harap dibuang jauh..yang penting berharap hari mendatang dilalui dengan lebih tabah dengan dugaan yang tidak terjangka nanti, dan juga berharap hati dan perasaan lebih cekal..macam dah serik pun ada!huhu..semoga perasaan dan fikiran yang tidak elok terbuku di hati akan menghilang seiring masa.

p/s: i need a peace of mind for my lil bun grow up perfectly..amin. 

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign