NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Mengidam Kek Lagi Mungkin Sesi Terapi Diri::

12 February 2012

::Mengidam Kek Lagi Mungkin Sesi Terapi Diri::

Entah apa kena terasa nak makan kek sehari dua ne, pantang tengok, rasa nak beli yang sekilo terus, tapi macam melampau pulak, sapa yang nak habis kan...huhu-__-'. Sampai sanggup ajak en.azham ajak pergi tengok kedai roti kot ada yang jual kek yang sedap-sedap. Lastnya en.azham terus ajak makan kat luar, lagi lah suka, siap tanya betul ke nak makan kek?tak nak makan pizza ke?terus saya bertegas nak makan kek sebab tak terasa nak makan pizza walaupun iklan pizza bagai nak rak dekat tv, hehe...makanya terpaksalah en.azham  temankan saya makan dekat Secret Recipe je hari tu, order makan lainlah maknanya bukan pizza, kesian en.azham...mesti teringin jugak tu..huhu, tapi mengalah dengan isteri...hehe.. mengada betul sejak jadi isteri neh, orang lain macam tu jugak ke, ke haku yang lebih-lebih?huhu-__-"...
Sekarang ne bila terfikir penimbang berat, terus rasa tak keruan...tahap bahaya betul, entah macam mana nak diet balik, bahagia pun bahagia jugak...makan tetap nak kena jaga kan?huhu...apapun berharap sesi terapi diri bukan dengan makan apa yang nak! cukup je lah dengan menaip kan?tak menggemuk kan, ilmu pun dapat...

p/s: i need super food for healthiest life..

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign