NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Mee Udang Kuala Sepetang::

30 January 2012

::Mee Udang Kuala Sepetang::

Kuala sepetang lah sangat..haha, tak menyempatnya nak pergi perak nun sebab mee udang semata...disebabkan kehabisan modal untuk memasak (ada jugak, time blurr tak tahu nak masak apa-__-') dan juga kehabisan lauk pauk tinggal udang galah abang ipar bagi je, maka mee udang Kuala sepetang jadi pilihan..padahal malas nak bersiap keluar makan kat luar, haha...boleh tak?aku sanggup masak dari terpaksa bersiap-siap nak keluar makan semata, melainkan memang tak reti nak buat iaitu nasi arab, yang tu kena lah keluar cari makan kan?hehe=p...Ada berani ke tenung lama-lama gambar ne...wahaha, eh asal ko ne? okei, selamat mencuba-___-"
p/s: asal ada udang pastinya sedap...^_^

2 comments:

  1. silap saya..merenung gmbr ni pada pagi hari dikala perut kosong..zzzzz

    ReplyDelete
  2. ehehe..takleh nak tlg, telan air liur jelah jawabnya..hehe=p

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign