NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Album Kahwin~Rindu Saat Indah Ijabkabul::

24 January 2012

::Album Kahwin~Rindu Saat Indah Ijabkabul::

Bila lihat, belek-belek dan tenung-tenung album kahwin boleh pulak senyum sensorang...ihiihi mengada!.. teringat pulak saat syahdu bila pertama kali cium tangan suami selepas acara membatalkan air semayang...indah betul perasaan tu pasal dah lama dop imagine sensorang bilalah boleh cium tangan orang kita cintai, dan saat itu terakam dalam memori sampai bila-bila, tambah lagi syahdu bila setiap kali solat dah boleh cium tangan suami...haha=p. Kalau ikutkan masa sebelum akad nikah saya dan en.azham dah sepakat tak nak ada gambar cium dahi ke apa, cukup jelah momen cium tangan suami di rakam, yang lain belakang tabir sudah.. sekarang boleh tengok album kahwin bila rindu saat ijabkabul..seronok je, macam baru semalam je berlaku semua tu...
cepatnya masa berlalu kan..-_-' 
Lebihan gambar yang belum dicuci ada dalam seribu keping lagi, entah bila nak menelaah pilih yang ok untuk hantar kat kedai...hurmm, kalau ikut nak burn je dalam cd tapi macam berisiko tinggi untuk hilang...huhu. miss the moment^_^

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign