NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Bila nak ber'Honeymoon'?::

28 December 2011

::Bila nak ber'Honeymoon'?::

Alhamdulillah, penat dah betul-betul hilang, habis sepagi buat peta dunia...kalau ikutkan kena pergi shah alam pepagi lagi, lepas je suami pergi kerja, tertidur tak hengat dunia...huuu, dasat betul..penat akibat jejak dua negeri dalam satu hari dari hujung selatan ke hujung timur betul-betul dah hilang...apapun itu pengalaman penat. Pengalaman mimpi tak cerita cerita lagi, tapi macam tak kena plak nak cerita pasal mainan tidur kat sini, 
mengarut!..hee-_-". 
pic source: thetravelerguides.com
Sungguh jeles tengok newbrides berhoneymoon sana sini, namun apakan daya, kena jugak memahami tugas suami. Lagi penat mencari rezeki untuk menyara keluarga sendiri. Tetiba touching plak, pasal teringat dok tenung suami tertido kepenatan yang amat selepas solat maghrib semalam, hampir menitis air mataT_T' (tengok suami tidur pun dapat pahala tau, alangkah untungnya^_^). Nak kejut bangun dinner pun tak sampai hati_T_T'..Penat drive sana sini satu, penat melayan kerja lagilah. So, untuk tidak memenatkan suami, lebih baik jangan meminta yang bukan-bukan. Insyaallah ada rezeki dan masa yang sesuai nanti, harap masa untuk berhoneymoon lagi indah lebih dari yang kita impikan, amin..hee,^_^'. 

p/s:Ya Allah permudahkan segala urusan suamiku dan murahkan rezeki kami.

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign