NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Manusia vs Binatang::

18 October 2011

::Manusia vs Binatang::

Masyaallah, terkejut melihat video budak dilanggar dibiarkan berlaku kat china rasanya, en.azham cakap no wonder diorang buat macam tu pasal populasi diorang ramai,grrr ...manusia yang lalu lalang dan tengok saja situasi tu memang haku rasa nak tembak aje...Memang tahap tak tahu nak cakap apa, sebabnya nak cakap diorang tu lebih dasyat dari binatang yang masih lagi ada naluri kasih berbanding manusia yang ada akal tu...gggrrr! rasa emosi betul tengok video budak malang tu...laknatullah betul manusia macam diorang, memang tak layak digelar manusia..takde hati perut apatah lagi perasaan. Bukan sahaja dichina, kat malaysia ne pun berlambak yang macam tu kan, atau lebih kurang sama je, takpun lebih teruk dari tu kan?...apa nak jadilah sekarang ne
Seburuk-buruk, seharam-haram babi tahu itu makna kasih sayang, secantik-cantik manusia dikurniakan akal..sayangnya lebih teruk dari makhluk yang tidak berakal...adeii ngan babi jugak haku bagi perumpamaan, kesian babi...-_-".

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign