NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Checklist for Wedding~ Mak Andam booked::

30 October 2011

::Checklist for Wedding~ Mak Andam booked::

Since masa kakak saya tunang hari tu saya dah jatuh cinta dengan make-up Kak Rosma yang menjadi mak andam untuk majlis tunang dan majlis kahwin kakak saya. Services? alhamdulillah, memang puas hati dan kena dengan kehendak...so untuk majlis saya nanti saya booked services mak andam sama je, tak nak banyak keje nak survey lagipun kak rosma senang dibawa berbincang..dan yang paling penting tentulah kita nak hasil services tip top diberi kan? Berharap apa yang telah dibincangkan dengan mak andam berjalan dengan lancar. Tak sabar nak fitting.huhu-_-". Apa beza mak andam dengan Make-up artis? mak andam biasa orang yang sediakan pelamin, baju, make-up lebih kurang A-z lah kejenya, make up artis pulak hanya fokus kepada keje make-up secara professional. Dua-dua ada baik buruk, so depends masing-masinglah nak yang macam mana. saya prefer mak andam je, senang! heee...Apapun berdoa semoga segalanya dipermudahkan Allah...amin^_^
Really in love dengan nature make-up dari kak rosma...simple!

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign