NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Makin stress Aku Tengok Drama Tahajud Cinta ne!!!ggrrrr::

16 September 2011

::Makin stress Aku Tengok Drama Tahajud Cinta ne!!!ggrrrr::

Dah lama tak tengok puncak KLCC dari beranda rumah pada waktu malam akibat jelebu....alhamdulillah malam ne cantik sangat lip lap lampu menara. Tapi yang spoil kan mood indah ne ustaz shauki yang bernafsu tu...argghhh!!!tensen betul boleh bapak yang tak reti, tau kena cucuk dek hadis-hadis ustaz shauki sampai taksub tak tentu hala. eee geram betul tengok drama ne, haramjadah betul orang macam ustaz shauki ne menggunakan agama untuk puaskan nafsu, rosak betul!  Golongan macam ustaz shauki nelah yang merosakkan poligami tu sendiri, poligami tak salah tapi orang yang amalkan tu bermasalah, hishh tapi itulah, geram geram tengok jugak....kata lagi nak support drama melayu, kang cakap amerikaaa mu kalau dop hadap citer hollywood plak. Okey jugaklah drama yang erma fatima buat ne, banyak mainkan perasaan penonton. Agak-agak realiti ada tak orang macam neh??memang kontroversi betul drama ne..

note: takde motif update...ngeee

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign