NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Sejak bila rajin bangun sahur ne?, Alhamdulillah=)::

09 August 2011

::Sejak bila rajin bangun sahur ne?, Alhamdulillah=)::

Dah 9 hari berpuasa, alhamdulillah maintain bangun sahur macam kat kampung, tapi yang tak berapa bagusnya pegi tidur balik pas subuh...-__-'...kalo ikutkan dulu-dulu...ecehh, memang sayang betul lah nak bangun dari tidur tu... sanggup berlapar, tahan perut bagai pasal takmau bangun tidur untuk sahur...sekarang ne kena ubah lah sikit pe'el tak senonoh tu, kang bila dah bersuami sama-sama tak sahur pasal dua-dua sayang nak bangun dari tidur...haha=p, harap tak macamlah tulah kan?

kalau kat kampung bangun, ngadap meja terus makan, tapi bila dah duduk sendiri neh, pandai-pandailah nak cari makan..pastu yang peliknya berselera la plak makan masa sahur, kalah waktu buka puasa...hihi, kadang-kadang macam tak percaya bila pepagi dah pungpang pungpang bising menggoreng nasi...adesss...-_-', tak sangka kalau bab makan haku bersungguh...tu tak sebut yang en.azham lagi, eh..nak jugak kaitkan...

note: nak berbuka ngan apa ye hari ni?

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign