NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Betulkah tahap ketakutan rakyat malaysia turun hampir 50%?::

05 August 2011

::Betulkah tahap ketakutan rakyat malaysia turun hampir 50%?::

err...nak ngadap TV3 rasa macam...entahlah...apapun dengan berlaku pelbagai jenis jenayah yang terlampau kreatif, ibu mengandung dikerat 15, doktor dicekik sampai mati, kes simbah asid tak habis-habis lagi, tak sanggup lagi nak senaraikan jenayah yang berlaku ne...benarkah tahap ketakutan kita telah berkurangan?mungkin juga 6 NKRA yang diwar-warkan sudah berjaya dicapai...-_-'
hehe, agaknya lah...nak optimis pun kena bertempat, dengan kebanjiran bangsa-bangsa yang sudah tidak dikenalpasti akan asingnya<---ayat apakah ini?sudah tentulah kejadian jenayah makin berisiko tinggi untuk berlaku..polis?nak salah kan polis? diorang cuba lakukan yang terbaik untuk melindungi rakyat tercinta...hehe
kita berharaplah kan... apapun, kat mana-mana kita berhati-hatilah, malang tidak berbau, berdoa semoga allah sentiasa melindungi langkah kita, dimana jua kita berada...semoga dengan apa yang berlaku disekeliling kita mengingatkan kita akan keselamatan diri dan juga orang-orang tersayang...
pic source:angelsfoster.org
Note: entahlah...

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign