NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Lelaki memang cerewet bila shopping::

23 July 2011

::Lelaki memang cerewet bila shopping::

yup...exactly, melalui pengalaman sendiri temankan en.azham shopping kesimpulannya kaum lelaki memang cerewet dalam bab shopping...tataulah memang kebanyakannya macam tu atau en.azham je yang begitu...
memang leceh betul nak tunggu part yang berkenan tu...-_-', kalau banding ngan diri sendiri shopping sekali tengok dah dah berkenan, terus sambar...adehhh, ne overlah pulak bila shopping...tang nak banding, jarang sekali, kalau dah berkenan yang tu, yang tu jugak kena beli...gitu kan senang!hehe...bole tak?
pic: nak cari cap, punyalah berbulan...beli pun cam nak tak nak je-.-
kalau dibandingkan dengan pe'el shopping en.azham, mahu nya emo dulu saya ne...-_-', pasal sampai 4,5 shopping kompleks dah pusing belum tentu ada yang dia berkenan, mende lebih kurang sama je,  sape yang tak emo?haha...sabar jelah...lelaki camtu eh? 

Note: miss him...=p

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign