NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Selamat hari IBU dan GURU=)::

20 May 2011

::Selamat hari IBU dan GURU=)::

eh, asal macam tertinggal kereta api jek haku sorang nak wish mende ni...hehe, tak kisahlah...sama je kan, hari2 sebegitu seakan-akan dilalui setiap hari...ececehh...betullah, oowhh...sebelum tu nak wish jugak selamat hari ibu dan guru buat mak, ayah, kakak, dan adik-adik tersayang...eh?ko pehal?err...pasal semua yang tersenarai tu bukan guru sekolah... hehe, apapun saya hargai kehadiran mak, ayah, kakak dan adik-adik dalam menjadi guru kepada kehidupan saya, tanpa kalian tataulah macam mane...semoga kalian dilimpahkan rahmat dan bahagia selalu..i miss u all damn muchT_T
pic source:enchante.renascencepub.com
dan semestinya selamat hari guru buat guru-guru pendidik yang bertungkus-lumus memberi tunjuk ajar mengenal huruf dan nombor sehinggalah saya  kenal segala-gala yang perlu saya tahu...ehh?ayat?ape-ape jelah...yang pasti segala pengorbanan guru saya dahulu didoakan sentiasa diberkati dan diberi ganjaran olehNYA..apapun makna guru, cikgu, pendidik, pengajar, dan sebagainya mempunyai makna dan perspektif yang tersendiri...hanya kita yang tahu membezakannya..ehehe^_^..

Note: pengorbanan tidak ternilai

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign