NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Meatball Swedish IKEA memang meletop!::

19 May 2011

::Meatball Swedish IKEA memang meletop!::

Actually nak cerita mende lain pun banyak jugak, tapi pasal dah lama rasa cam hupdate...so update pasal makan jelah... semalam pun dah kena bebel kat pasal silap tanya berat mak saya sekarang?dah makin berisi ke tak?lagilah mak haku curious nak tahu apasal saya tanya camtu kat dia...sekali instinct mak terus detect, terus bagi amaran kat diri yang betapa comel ini...lebih kurang gini ayatnya..."ko tu jaga sikit badan, karang tak muat baju nak sarung nanti, hudoss dibuatnya...mata pun sakit nak tengok"...adess...pedihh berbisa kata-kata mak"...terus rasa nak makan pucuk-pucuk daun je nanti, tanda protes kat diet...muehehe^_^... seram pulak nak balik kampung pasal takut saiz saya melebihi saiz mak...hiks-___-'...rindunya kat mak sayaT_T...

pss;dah macam bola ping pong dah muka...-_-'...siap tambah menu lagi satu tu, pasta!
Apapun melayan meatballs sekali sekala memang best tambah plak parking kereta free...so boleh makan dengan tenang..asal bab layan makanan tenang aje...-_-'

Note: berat badan makin kritikal...nak buekk camnoo!!huhu

2 comments:

  1. sugar2 kapas strawberry: ha'ah, memang puashati...berbaloi2..hiks=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign