NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Halia muda awet muda kan kita?::

19 May 2011

::Halia muda awet muda kan kita?::

pic source: knowabouthealth.com
Hari ni panas terikkan?...rasa macam panas terbakar gitu, tekak sendiri pun rasa cam berbulu...err ai mean not okei, rasa macam nak selsema, sakit tekak...terkejut dengan cuaca kot pasal dah lama dop berkurung dalam rumah cam mushroom tetiba keluar rumah hari ni tu pasal terkejut sikit badan...huhu...mungkin jugak tekak terkejut pasal makan halia banyak sangat semalam...tak sabar nak balik kampung, nak makan acar halia muda..  semalam kononnya buat ayam masak halia dengan selambak halia sebab teringin nak makan acar halia muda..hehe, sekali dah terlebih makan kot, tu yang jadik panas badan ...hiks...macam-macamlah...tak paham haku dengan diri sendiri neh...T_T...tak tahu nape suka makan mende camtu, acar bawang lah, acar betik mudalah, acar kunyit mudalah... obses nak awet muda ke hape???!!-_-'...apapun halia muda banyak khasiatnya...suka!!^_^

Note: rindu...

2 comments:

  1. sugar2 kapas strawberry: ha'ah suka kan..tang buang angin tu lagi suka...haha=p

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign