NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Ulang alik yang memakan hati::

13 April 2011

::Ulang alik yang memakan hati::

haihh...peluh ketiak tak habis agi menitik...geli wehh!asal yang tu pun nak bagitahu...grr, tak pahamlah orang sekarang ne...biasalah, mende-mende rutin macam ne kena bagitahu...glemer wehhh...grrr(-____-'). Hari ni pecah rekod haku masuk bandar pasir mas tiga kali, masuk bank yang sama tiga kali, lalu jalan yang sama tiga kali...rasa sakit hati kat diri sendiri...haiiyahhh!actually niat keluar pagi tadi nak amik baju kat tukang jahit aje, pegi cucuk fulus, fulus yang dicucuk habis bayar kat tukang jahit, keluar bandar pasir mas pegi plak wakaf che yeh...yang ne betul-betul hangin, pusing-pusing tak jumpa kedai bundle...asal haku lalu wakaf che yeh biasa berlambak aje kedai bundle...asal niat nak singgah, eh takde plak...ajaib ape??pastu dengan frust nya haku niat nak balik rumah je, sekali bila lalu lorong rumah, tak belok masuk...menonong haku pergi pasir mas balik..pukau ke hape?...........


reverse balik....
 actually masa nak balik lepas pegi umah tukang jahit tu lalu depan kedai bundle kat pasir mas, tapi tak singgah sebab nampak cam sikit je barangnya...tu pasal haku terpacak balik kat bandar pasir mas, masuk bank sama...keluarkan duit dengan niat yang telah diubah...what the???rasa cam nak lempang diri sendiri je hari ni...sebab banyak buang masa...grrr...itulah ceritanya(-____-")

Note: letih..

2 comments:

  1. oit..aku pon dok pasir mas jugak..tapi tak penah jumpe pon ko..ehehhe...tadi aku masok kuar bakn jugak..tak jumpe pon ko..

    ReplyDelete
  2. JIJI YU: laa ye ker...tak jumpe pasal time lain masuk kuar bank tu...hehe

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign