NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Saya suka telur tapi bukan yang palsu::

07 April 2011

::Saya suka telur tapi bukan yang palsu::

what the???kalut ribut pasal telur ayam tiruan sekarang...haihh, dasat betul penangan DUIT...takot jugak terbeli tanpa sedar, sebijik ditirunya...apalah manusia ne..untung punya pasal dah tak kira dah bahaya ke tidak, asal duit masyukkk je!!!adeii...kena bagi peringatan jugak kat panglima azham saya sebab dia suka telur bungkus..kang lama-lama dop makan telur bungkus sekali ngan tuan punya diri terbungkus...yelah kot-kot peniaga makanan kat malaysia tak amik peduli isu ne, tambah pulak yang pikir pasal untung semata-mata sama jugak cam peniaga kat china tu, hari-hari dop buat telur bungkus guna telur palsu kat panglima azham saya, mahu tak menanges haku nanti...grrrrr!hahah..mintak jauh
...(-_____-), buat takde selera je..
pic source: spreadshirt.co.uk
Note: save an egg, crack a smile..

4 comments:

  1. tu ah pasal, nak untung punya pasal, macam2 dieorang lakukan

    ReplyDelete
  2. sekarang byk yang palsu,smpai telur pon plsu,habis tu cne ni ar....nak beza kan yang tulen,btw,pas ni kene kurng melantak telur kan huhu

    ReplyDelete
  3. YUL: dasat manusia kan..tak kisah dah apa yang dimakan orang lain...untung je mikirnyer..


    aqish basir: tula, kena kurang-kurangkan...tapi kalau yg hantu telur cam ika payah je nak buat...ngee


    meniti senja: hehe...bagusss

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign