NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Realiti di pagi hari::

13 April 2011

::Realiti di pagi hari::

Tak sangka plak jadi kenyataan apa yang saya mesej panglima azham minggu sebelum balik haritu...huhu, kalau mende elok sangat takpelah jugak, tapi memang mende elok pun...alhamdulillah...syukur, kenyang hari-hari saya..sebelum balik kampung haritu ada saya bagitahu panglima azham, hari-hari saya dop kat kampung nanti saya nak makan nasi kerabu dengan pulut pagi, buat statement cam gitu pasal balik kampung sebelum ni tak sempat nak makan nasi kerabu...so tak disangka-sangka apa yang saya bagitahu panglima azham jadik betul-betul...hari-hari nenek saya hantarkan nasi kerabu ngan pulut pagi...hamik kau!nak makan nasi kerabu sangat...haha=p...so sekarang saya rasa saya dah gemop dah tapi rasa bahagia...hehe...sayang nenek saya...eee, ruginya en.azham tak jadik cucu nenek saya sekarang...kalau tak hari-hari dah boleh makan nasi kerabu<----statement nak suh dengki...muahaha=p. siap ngan pulut pagi plak tu!ishh..(-___-)dengki tak?dengki tak?kahkah=p
kerabu hitam ngan ikan celup tepung...asal tak pernah puas plak haku dop ngadap...dah masuk 2minggu ngadap mende sama hari-hari?sebabnya nenek saya buat dengan perasaan kasih sayang...ecece...lempang kang...ngade kau!pegi makan!...

Note:need to settle..

4 comments:

  1. nasi kerabu!! mknn feveret cik ila..nyum3..

    ReplyDelete
  2. hehehe sedak molek nasi khabu dih :D

    ReplyDelete
  3. cik Ila: tu ahh...feberet ika jugak tu...hehe

    ReplyDelete
  4. ami: tu ahh...top puah dop ngadap hari-hari pun..ngee

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign