NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Perkara yang mustahil wanita lakukan::

12 April 2011

::Perkara yang mustahil wanita lakukan::

Kadang-kadang kita orang perempuan ne rasa tak adil kan bila ada perkara yang mustahil kita lakukan...sedangkan orang lelaki selamba badak aje buat perkara tersebut...dikhalayak ramai pulak tu? orang lelaki sesuka hati je kan tak pakai baju kalau rasa panas dalam umah ke,selamba je pakai kain pelikat tak berbaju pastu boleh plak pergi bersidai kat anjung rumah amik angin, siap boleh lalu lalang dengan tak berbaju depan saudara mara ke, kawan ke..kalau kita perempuan buat macam tu apalah rupanya...akibatnya satu!!...so mustahil betul kita nak lakukan ye dak?haha=p...melainkan yang tak betul stereng no hal lah kan...ngee. Satu lagi nasib baik talak bukan hak wanita ye...kalau tak, masa mintak tolong suami pegi beli lengkuas, dibelikan kita halia mahunya kena talak tak pepasal..tu tambah lagi kes lain, dalam sehari entah berapa kali talak ditibainya...hishhh, nasib baik tu perkara mustahil yang kita boleh buat...kalau tak haruu!!!(-______-). Hebat kita setanding dengan lelaki rupanya ada jugak perkara mustahil kita akan buat ye...hehe.
pic source: morningbounce.wordpress.com
Note: bersyukur kita sebagai perempuan...alhamdulillah(^___^)

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign