NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Kejutan cuaca dan angkat berat::

11 April 2011

::Kejutan cuaca dan angkat berat::

selama seminggu berpanas terik tetiba dua hari lepas hujan semua isi rumah tak berapa sihat, kejutan cuaca agaknya...hehe, tapi alhamdulillah dah beransur pulih..mungkin juga penangan lamb chop buatan sendiri semua naik darah...hehe..apapun sekejap rasa berlalu nya waktu...huhu, umur dah makin meningkat ne macam2 plak, sakit pingganglah, sakit uratlah...adeii, belom jadik mak budak...mungkin jugak demam dop angkat barang berat-berat, haihhh... betul ke orang cakap perempuan tak boleh angkat barang berat-berat sangat?entahlah kadang-kadang tak boleh jugak nak manja kan diri kan mengada plak orang cakap, tak tolongkan bersalah plak rasa..sehari dua ne dop memerap aje kat rumah, eikkhh silap seminggu dua ne asek memerap aje kat dalam rumah ne, tak puas rasanye...entahlah...okeilah mood dah cam tak okei...kang merapu plak...
mahu istirehat jap dari dunia maya..eh???

Note: kat umah pun ada monday blues jugak...eheh=p

2 comments:

  1. monday blues penyakit berjangkit yang tak mengenal yg kerja atau tak kerja....

    ReplyDelete
  2. KSWSK: oowhh, patutlah..ingatkan orng yang gi keje je alami monday blues...hehe

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign