NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Burung hantu belaan::

12 April 2011

::Burung hantu belaan::

Bintang-bintang kat langit malam ni cantik sangat...ada sesuatu yang berlaku malam ne, entahlah...rumah kamu pernah masuk binatang pelik-pelik tak?pernah sekali bangun subuh nak amik wuduk tak 'on' lampu bilik mandi sekali ada lembaga hitam menjalar...terkejut woohh, bapak lipan!nasib baik tak kena gigit...hoho(-____-).
Tapi antara banyak-banyak binatang yang menyeramkan masuk dalam rumah burung hantu putih terbang masuk dalam rumah secara tiba-tiba, masa tu dalam darjah 5 atau 6...kebetulan malam tu angin sepoi-sepoi sedap, bukalah pintu rumah konon nak bagi angin masuk..sekali menda lain yang masuk...dahlah masa tu ayah saya takde kat rumah, kursus kalau tak silap..pak sedara yang halau burung hantu putih tu...asal lah tak tangkap muat dalam sangkar, kalau tak dah jadik belaan kesayangan haku sekarang...grrr.(-___-). oowwhhh rugiii!rugi! asal lah tak terfikir masa tu...ggrrr! sebab tulah saya suka citer "The OWL of Gahoole: legend of guardian"...eh??ada kaitan ke...haha..takde motif langsung...
pic source:scenicreflections.com
Note: kelip-kelip bintang..

3 comments:

  1. xpernah tgok pn burung hantu putih...
    kelawar ade laa pernah masuk umah AR..huhu

    ReplyDelete
  2. ain revival: ee, geli nye kelawar.. tapi mende tu comel, hehe..ha'ah, mmg pelik rasa..entah2 bukan burung hantu...huhu(-__-')

    ReplyDelete
  3. ain revival: ee, geli nye kelawar.. tapi mende tu comel, hehe..ha'ah, mmg pelik rasa..entah2 bukan burung hantu...huhu(-__-')

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign