NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Binatang yang menggelikan tapi comel::

01 April 2011

::Binatang yang menggelikan tapi comel::

Semalam saya melepak seharian kat rumah nenek...tak sangka dalam suka-suka saya kat kucing, binatang yang comel tu, ada jugak yang menggelikan...hehe, black nama kucing sebab warna hitam dan bulu tebal, jalan pun tak berapa nak betul lagi sebab baru berapa bulan, tapi maknya dah menggagtal nak menjantan...bukan nak ye, dah pun!cik ani saya bagitahu mak nya si black dah bunting pulak..entah dah kali yang keberapa belas...satu perkara yang amat saya pelik, mak si black suka bunting, asal lepas beranak terus gi cari jantan..gatal punya mak black...disebabkan situasi macam tu, mak si black ne telah mengabaikan anaknya yang masih kecil, anak nak menyusu pun tak bagi, nasib baiklah si black bulunya cantik, mungkin black suka makanan kucing tu yang warna warni tu..mm ape dia dah nama..ape-ape jelah. Dan disebabkan kecomelan si black semasa dia menonggeng makan makanan kucing semalam, selesai je dia makan saya amik nak pegang...dalam pegang-pengang dan usap-usap tu saya merasakan sesuatu yang keras bertongkol-tongkol..jenguk-jenguk tahi kering si black yang agak-agak menggelikan kat bontot melekat kat bulu tebal tu, salah mak dia lah sebab abaikan anak kecik yang tak pandai lagi menjilat-jilat bulu tu...grrr...yuckkksss!okei sekarang saya sudah faham kenapa mak saya mengharamkan segala binatang peliharaan dekat rumah...geli woohhh!saya suka kucing yang bersih sahaja..pilih kasih tak?haha..habesnya cik ani saya lah g basuh bontot si black...hehe
sekian saja binatang comel tapi buat saya geli time dia berak...haha=p
pic source: furrytalk.com

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign