NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Bijak menilai untuk masa depan::

12 April 2011

::Bijak menilai untuk masa depan::

haihh, naik muak haku tengok iklan...mentang-mentang pilihanraya kat sarawak ni, semua mende nak kuar pasal sarawak. tak pernah-pernah keluar rancangan pasal sarawak tetiba plak berlambak-lambak keluar dramalah, lagulah.. nak amik hati pun agak-agaklah, nampak bebenor menipunya (bak kata usop wilcha)...generasi sekarang bukan macam dulu, tangkap muat aje yang terpampang dalam media, percaya bulat-bulat apa media gemburkan, berat sebelah satu hal...apapun sebanyak mana perkara yang sudah berlaku semua tu bergantung kepada masing-masing punya penilaian...so kena pandai-pandailah menilai...bab-bab politik ni kena amik tahu jugak walaupun kita tak suka...tak sikit banyak, tak banyak sikit...whateverlah! (*____*)
pic source: toonpool.com
Note: tak suka.......

4 comments:

  1. tu ah... da naek bosan neh ngan iklan camtu...

    ReplyDelete
  2. eni: tau dakpe..ikkhh, dop pahang sunggoh la..

    ReplyDelete
  3. ami: tulah, tak suka2 pun kena amik tahu jugop..huu

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign