NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Antara minyak dan seks::

06 April 2011

::Antara minyak dan seks::

gilos punye tajuk...direct teruslah senang...tak fahamlah media sekarang dan apa motifnya menggembar-gemburkan perihal seks berbanding kenaikan harga minyak dipasaran, perihal harga minyak naik, senyap-senyap je kan!...ke saje nak suruh hilang fokus kat isu harga minyak naik dengan menyajikan perlakuan seks menjijikkan...ingat orang malaysia ne gila seks agaknya?hehe...tapi mungkin jugaklah kalau tak mahunya peratusan orang malaysia yang tonton porno tinggi...adeiii! entahlah makin tak  paham motif politik sekarang nak senangkan rakyat ke nak susahkan rakyat sebenarnya ne...haiihh, menci betul...aku yang tak keje lagi pun dah sibuk fikir pasal akibat harga minyak naik, mahu tak efeknya kat barang keperluan, kalau harga minyak turun takde lah plak turun harga barang keperluan tu ye...nak makan sekarang pun kena beringat, takut berikat perut hujung bulan (eerr, memang macam tu pun). Itu tak guna keta sendiri lagi, haipp!!...nak buat kenduri macam mana lah hai...semua barang dah ikut naik harga sebab minyak naik harga...dunia!dunia!(-____-)
pic source: oildependency.org
Note: undilah lagi...mane tahu boleh naik rega lagi...rakyat malaysia kan kayo...haha=p
takat naik sikit macam tu apa barang kan...

2 comments:

  1. hohoho... geli tgk berita seks sana sini. gelimat!

    ReplyDelete
  2. liyana:ahah...itulerr...takde berita lain nak bagitahu...heheh

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign