NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Teknik memujuk dengan makanan bagi yang merajuk::

14 March 2011

::Teknik memujuk dengan makanan bagi yang merajuk::

Hari tu...mmm dah lama dah....dah basi ceritanya....hahah, saya keluar dengan panglima azham konon nak keluar menikmati keindahan alam semulajadi...sekali sebab penat meronda satu zoo negara pastu diajak meronda satu taman botani putrajaya pulak, saya??...grrrr!dan diakibatkan penat sangat jenjalan, saya dah menunjukkan emosi yang kurang digemari..hanya mendiamkan kan diri, dia bercakap sensorang tanpa saya bagi respons, ajak makan pun tidak mahu biarpun perut dah macam orkestra bunyinya pastu lastnya pergi makan jugak...even depan mata dijamu makanan sedap tak jugak membuahkan hasil...kesian panglima azham saya...thanks for ur effort! makanan tu memang sedap saaaangttt...
...tapi disebabkan moody saya tak menikmati sangat kelazatannya secara mendalam...rugiiiiiiii...itulah lain kali, kena control sikit emosi sendiri, bila macam tu diri sendiri yang rugi...hehe^_^. Apapun teknik memujuk sebegitu sebenarnya dah berkesan untuk orang seperti saya (ehehmm...makan banyak & suka makan)...hehe, saja takmo tunjuk je...heheheh=p

Note: laparrr

5 comments:

  1. ehem3... sedap napok tu.. nok etep:D

    ReplyDelete
  2. perghhh... gambar!!! terliur dibuatnye....

    ReplyDelete
  3. miss ran: ahaks..tulah majuk2 pun tetap licin berkilat pinggan..hehe=)


    meniti senja: yup...


    ami: mmg sedap ami...hehe=p


    anissyafrina: hehe..t g try kat seksyen 13 shah alam...mmg sedap situ=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign