NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Planet marikh perlukan emak::

24 March 2011

::Planet marikh perlukan emak::

eheh...dah tengok cite MARS NEED MOM?cite tu memang best sangat-sangat...animation dia superb.... cite tu mengisahkan tentang sorang budak laki yang macam dah bosan asyik jadi anak yang patuh dengan arahan mak dia, sampai tergamak memberi kata-kata yang melukakan hati emaknya....kebetulan plak mak dia ne sangat berdisiplin sehingga dia terpilih untuk diculik oleh makhluk kat planet Mars tu..so kisah yang agak menyayat hati juga tentang seorang anak yang berusaha menyelamatkan emaknya dari terkorban...memang hampir menitis air mata kat ujung cerita tu...so apa lagi pegilah nengok ye..
pic source: disneydreaming.com

note; gian nak tengok movie the owl...grrr

5 comments:

  1. waaa...jeles2... xleh tgk agi neh... =(

    ReplyDelete
  2. eni: haha...keno tgok eni..sedap muvie tu...24hb ne tubik cito sucker gapo doh, napok po sedap gop cito tu...cam game

    ReplyDelete
  3. sucker punch kei... huhuhu.. tu ah.. tengok poster pom mace gempaq.. weee... mace keno marathon movie jah ni... T_T

    ReplyDelete
  4. meniti senja: sibuk bebenau tu..


    eni: hehe...ha'ah, cam best giler citer tu...weh apa marathon2 ne...haha=p

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign