NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Pengabaian itu bukan bermakna tidak sayang::

16 March 2011

::Pengabaian itu bukan bermakna tidak sayang::

Masyaallah...penat rasa! padahal lipat kain aje...ne mesti sebab pasal saya tak balik kampung punya... buat apa pun rasa penat aje...hukhuk(T_T). Nak nanges rasa dengar suara mak tadi...rindu sesangat, tiap kali telefon tiap kali itulah mak tanya bila saya nak balik...padahal dah bagitahu mak hujung bulan ni nanti saya balik bercuti dalam 2minggu...owh mak!mak! saya pun rindu mak jugak(T_T)..Harap semua urusan dah setel sebelum balik kampung(sedang diusahakan bersungguh-sungguh) sampai nak muntah rasa mengadap lappy...grrr. Takpe-takpe demi menatap wajah mak ayah dan budak berdua tu saya usaha siapkan semuanya dengan jaya. 
pic source: californiahuntingtoday.com
Belog pun sekarang terabai sangat-sangat. Komen-komen comel tak sempat dibalas. Blogwalking pun tak menyempat. Bukan sengaja ye. rindu sangat nak update macam sebelum ne. Entahlah banyak kerja nak diselesaikan. Saya mahu grad semester ne jugak even macam mustahil, saya berusaha dan tawakal jelah walaupun saat-saat macam ne terasa sangat kronik. Doakan saya okei(T_T)

Note:...miss blogging

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign