NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Jumaat yang suram dan tenang::

11 March 2011

::Jumaat yang suram dan tenang::

Hari ini suram...sesuram hati dan perasaan saya....tak balik kampung lagi sebab esok ada presentation kawan2 ai mean kelas... saya dah setel dah! first presenter 3 minggu lepas...lega okei!hehe...apapun sedih jugak hati sebab tak dapat menghadiri kenduri kahwin rakan-rakan saya kat kampung pada esok dan  lusa...(T_T)...saya doakan majlis kalian berjalan dengan lancar serta berbahagia hendaknya...amin, saya mampu mendoakan yang terbaik buat kalian dari jauh...ooowhh,sedihnye sebab tak boleh nak pergi memeriahkan suasana majlis kahwin tu...sebab saya suka suasana macam tu...nak tunggu yang sendiri lambat lagi...(T_T), so hadir majlis macam tu sebenarnya banyak manfaatnya...hehe^_^..

Note: pejam celik dah tengah bulan mac...huhu...cepatnya


2 comments:

  1. bestnyo dih pakat nikoh doh... kito jah dop lagi hhuhu

    ReplyDelete
  2. ami: itulah, besnyee...takpo kito otw belako...hehe=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign