NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Belog saya sudah turun berat badan::

24 March 2011

::Belog saya sudah turun berat badan::

entahlah, kadang-kadang diri sendiri diuji pun kita tak boleh perasan kan kita sebenarnya dalam situasi tu... tak sedar diri sendiri dah terjebak dalam situasi yang bakal menguji kita...owh!kenapalah begitu?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pic source:affordabledec.com

abaikan ayat kat atas tu...ehehe..saya edit draft, pastu malas nak buang ayat kat atas tu...biasalah bagi nampak panjang sikit entri...=p.. saya baru selesai buang semua gadget kat belog sebabnya belog ni makin lambat loading page kebelakangan ni sama cam tuannya so akibat terlebih berat, maka terpaksalah buang apa yang patut, err...hmm, dah nak bagitahu yang tu jek(-__-)..
makin hari makin malas plak nak menulis kat belog, tak terapi lah mana maknanya sebab sekarang terapi apa pun kat diri sendiri tak menjadi...grrr.. mungkin ada sesuatu yang tak lengkap atau sempurna..semoga DIA sentiasa kuatkan semangat yang tinggal bak cebisan ni..huhu... oh tadi ada terkeluar pasal isu status kat facebook pasal pasangan yang baru kahwin..pengantin baru ai mean...biasanya dalam awal tempoh perkahwinan suka je letak status macam "pening+loya pastu titik titik titik" maka berderet lah komen dari kawan2 bertanya, dah berisi ke?dah berapa bulan? common questionlah kan dari kawan bila status macam tu kat newlyweds.. mybe tu spontan punya feedback lah, mana saya tahu kan, sebab saya tak pernah berminat nak pergi komen..huhu(-__-)...pastu mulalah yang tuan letak status reply, takde rezeki lagi, belom lagi...macam-macam lah..then keluarlah status baru plak "saya tak suka orang sibuk2 tanya dah berisi ke belom...bla bla" macam-macam lagi lah...ish tak paham haku!...dah kalau tak nak orang komen/tanya pertanyaan semacam itu, baik elak letak status macam tu, lastnya diri sendiri plak yang terasa tak pepasal...takpela wall masing-masing, masing-masing punya sukalah nak letak status apa pun kan..ko sibuk pehal!haha=p...okeilah bai..

Note: kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi...zasss!

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign