NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Balik kampung untuk lebih bermotivasi::

10 March 2011

::Balik kampung untuk lebih bermotivasi::

Actually saya dah memasang niat sejak dulu lagi bahawa bulan mac 2011 ni saya nak balik kampung after cukup jam kerja saya jugak setel saya punya tesis...err, chapter bape biarlah rahsia...kahkah, cakap jelah ko baru setat buat balik...woi, rahsia wehh!grr...takpe-takpe...i believe in you...huahua(-___-). dan bila perkara sebegitu telah diniatkan dengan sebaik mungkin makanya segala kerja yang dibuat besandarkan balik kampung (refer gambar bawah). oleh itu, haruslah segera menyiapkan semuanya secepat mungkin..oyyeh!<---semua ayat nak sedapkan hati jekk...grrrrr...perasaan macam ne boleh terubat bila balik kampung je tengok wajah mak ayah kan?(T_T)..
Sekarang hujan lebat, tapi progress macam2 tu jek...kenapa lah sukar sangat lawan diri sendiri..mengantuk! ehehe..=p...actually entri ne saya sambung draft semalam...tak terpublish...hehe..=p

note: i miss them so much(*___*)

4 comments:

  1. jah setuju... balik2.... yeye...

    ReplyDelete
  2. najwa: jom jom balik..hehe


    meniti senja: okesss...hihiks=)



    thechekjah: ngeeee...=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign