NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::selamat segala hari baik bulan baik::

07 February 2011

::selamat segala hari baik bulan baik::

Even masih belum siap lagi mengemas rumah, tapi rasa nak menaip saje hari ni sebelum sambung kemas. Actually dah hampir 91.5% dah siap susun barang, mesti kamu cakap, eh dia ne, tak habes-habes mengemas, kemas hape mende lah, rumah cam istana ke tak siap2 lagi mengemas?ke nak tunjuk rajin?ahaks=p...ye, betul betul! bersempena bulan maulud ne ada majlis makan sikit buat kat rumah..memandangkan saya sorang aje anak mak ayah yang tanam buah anggur, yang lain dah sibuk-sibuk balik bekerja, makanya wajiblah merajinkan diri even diri tak rajin sangat buat semua tu sampaikan semalam sehari suntuk saya habiskan masa susun pinggan mangkuk periuk belanga apa semua, terima kasih bebanyak buat roomate ku sayang datang memeriahkan suasana dan menolong menyental pinggan mangkuk, tak pasal-pasal..ehehe(-___-)
pic source: ferenc.biz
Semalam jugak saya tak makan sepanjang hari, malam baru teringat nak makan, dasyat punya penangan mengemas, haha...tu pun sebab mak ayah tanya nak makan apa untuk makan malam?terus terkejut sebab saya tak masak apa-apa, akhirnya semua makan capati aje saya panaskan(-___-)...ehehe, berbudi pekerti betul anak dara mak ayah...hari ni pecah rekod sebab tak sambung tidur...rasanya dah terlampau cukup rehat kot...huhu...okeilah, mahu bersiap dulu pastu nak mengemas!wuhuuu^__^....

Note: cam entah apa-apa je entri ne kan?haha=p

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign