NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Layan lagu sikit, boleh?::

11 February 2011

::Layan lagu sikit, boleh?::

Kau membuat ku berantakan
Kau membuat ku tak karuan
Kau membuat ku tak berdaya
Kau menolakku acuhkan diriku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Kau hancurkan aku dengan sikapmu
Tak sadarkah kau telah menyakitiku
Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

Bagaimana caranya untuk
Meruntuhkan kerasnya hatimu
Ku sadari ku tak sempurna
Ku tak seperti yang kau inginkan

Lelah hati ini meyakinkanmu
Cinta ini membunuhku

3 comments:

  1. mlm ni pun w mcm takda mood nak menaip. sdgkan topic dah ad dlm kepala. byk yg nak ckp, tapi rasa mcm tak terluah je.

    *btw, w pun suka laguu nii .;)

    ReplyDelete
  2. cik cira: ahaks..ter"jiwang"..=p




    W: tu ahh, ika pun kalu ikut banyak mende nak taip...tapi????hehe...eh sama plak kan feeling...hehe^_^...
    lagu ne mmg best

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign