NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Istimewa Bulan Februari::

21 February 2011

::Istimewa Bulan Februari::

Memandangkan bulan februari sudah menunjukkan pengakhirannya, saya nak bagitahu bulan februari sangat special...yup sangat istimewa sebab bulan ne adalah ulangtahun kelahiran kakak dan adik saya, hehe...2 orang bulan februari beza tarikh awal bulan dan akhir bulan sahaja...mmm, kesimpulannya takde hadiah nak bagi...ehehe=p. Gaji kak ngah bulan lepas takde sebab tak masuk kerja, padan muka!muahhahaha...
Tapi kira dah okei la kan still ingat Bday uolls berdua okei...haha, sayang kamu bebanyak, nanti belanja saya ...dan untuk kakak kak ngah tahu kakak baca belog kak ngah yang hudoss ini, belajar rajin-rajin okei, kalau tak kak ngah tak sayang kakak, sayang adam saje..hehe, gurau je..=p..

Note: Bulan april lagi special...ehehe=p

2 comments:

  1. ;) bday ika nanti kalo ika duk kb kita p makan kek sam2 ey

    ReplyDelete
  2. ami: oyyeh, bestnye,hope so...harap balik kg time tu...huhu

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign