NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::entri tidak bermood::

01 February 2011

::entri tidak bermood::

pic source: ekawan.com
actually tak jadi blogwalking, sempat jengah 1 belog aje...hahah, lempang banyak-banyak, neh abang nara punya pasal...saya bukanlah hape, bila abang nara dop hupdate cerita cam gitu jadi tak keruan...ehheh=p... takde pe-pelah...takde mood tetiba, ne entri tanpa mood okei...sila maklum...maka tulis pun tiada perasaan, tapi perut berbunyi...huhu, sanggup tahan lapar sebab nak tunggu budak adam dan budak kakak balik sekolah...hehe, saya tak fahamlah budak adam ne, 3 hari yang lepas dia pergi beli ikan pepuyu ngan sepupu dia, maksudnya sepupunya tangkap ikan kat sawah jual kat sepupu dia jugak..budak adam lah yang terpengaruh g beli 3 ekor ikan pepuyu tu, 50 posen satu ekor...what the? pastu sehari dua saya dop bebel cakap nanti ikan tu mati sebab tak dop lam sawah, sekali semalam mati seekor...pastu adam datang bagitahu saya nak kebumi ikan tu dan yang selebihnya lepaskan balik dalam sawah...pastu saya cakap habis tu kenapa beli jugak kalau nak lepaskan balik membazir duit aje, pastu budak adam cakap..okei dia tak cakap apa terus blahhh camtu jek biarkan kak ngah dia bebel sensorang..what the? moral of the story??entahlah...apa motif saya citer semua ne....grrr, jari saya yang nak menaip ye...(-___-)..

Note: blurrr...


5 comments:

  1. kalau tuan taip xtahu motif...
    pembace bagaimana yew??

    ReplyDelete
  2. Salam new blogger

    nice blog...hehehe

    jom singgah blog saya

    http://zubir5588.blogspot.com
    \segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

    ReplyDelete
  3. mentari senja: pembaca tiada motif jugak baca entri ne...hahah=p




    zubir: ok, will visit=)

    ReplyDelete
  4. hehe budak lelaki memang gtu ika. adik ami gtu jugop... reti beli... ;p


    p/s: ika.. nati ami copy gamba kat mfc tu deh... tokdey lagi wat entry.. demey lajok loni :D rumah pecoh dinding.. letih nyipey kebuk

    ReplyDelete
  5. ami: itulah, kdg2 lucu plop dop tgok gelagat adik2 gak...okei beres ami=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign