NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Selamat pagi & tengahari~tekak sakit::

20 January 2011

::Selamat pagi & tengahari~tekak sakit::

Hari ni semua orang cuti ke?ke hanya yang area selangor aje?whatever....pepagi ne kurang gemar plak dengan satu spesis yang mungkin saja nak sakitkan hati tak tahulah kan...tapi yang penting spesis macam tu sangat menjelikkan..abaikan! suara sendiri dah macam jantan mungkin sebab nak selsema la kot...tak sedap, rasa berbulu je...eeeiiiyuu!

Pastu teringat akan kelas ujung minggu ne....berdebar plak aihh! pastu teringat nak balik kampung plak...terus rasa gembira!mmm....Ingatnya baru nak tunaikan hasrat hati yang kempunan ...nampak gaya kena hold dulu...adehh(-___-)

Note: lapar^_^

3 comments:

  1. selamat pagi...pahang tak cuti...tgh keje ni huhu

    ReplyDelete
  2. lina: owhh..selamat bekerja=)


    mentari senja: okeh...hehe=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign