NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Segmen Ben Ashaari: Jom Santai bersama Ben Ashaari::

23 January 2011

::Segmen Ben Ashaari: Jom Santai bersama Ben Ashaari::

Sempat lagi menjoinkan diri dalam segmen En.ben kali ne...(-___-)..

Sapa yang buat header tersebut
Tuan belog ne sendiri yang buat sebab nak upah orang lain buat takdak pitis(-___-)

Perisian yang digunakan
Hanya photoscape sebab tak reti guna perisian lain(-___-)

Maksud header tersebut
mm..nak kata takde maksud, memang sia-sia ahh buat header tu bersungguh bagai...haha=p, boleh dikatakan sesuai jugak lah nak buat lepak santai kat belog ne, sebab entri pun banyak yang biasa-biasa je, takde berat sangat sampai kena buka kamus..Nak baca lebih lanjut kenapa header tu boleh [klik sini]

Jangkamasa yang diambil buat header itu
Memakan masa yang lama jugak hampir 2 ke 3 jam sebab diselangi aktiviti makan dan minum...heheh=p

Header blog lain yang anda suka tengok
Suka tengok header Afiq Bukhari sebab simple tahap nangis...i loiikkee(-___-)

Note: Serabai...

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign