NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Risau diri,betul ke ditipu helah?::

18 January 2011

::Risau diri,betul ke ditipu helah?::

Risauuuuu...panjang sikit, sebab risau banyak...dah berapa kali baca tentang artikel tipu helah PTPTN dalam sistem Ujrah....GRRRRR!<--ini betul-betul marah ne!, dah lah keje payah nak dapat! hutang pengajian bertambah-tambah plak...apehal kerajaan ne, nak cangkul duit nak bagi kat kak ros ke hape, habes semua mende ko nak tipu helah ne...GRRRR<--bengang lagi! Should get the right info about this!need explanation...kalau duit macam nak petik daun kat pokok tepi rumah takpelah jugak ye...mesti bahagia je hidup...haha=p

Note: nobody...

9 comments:

  1. yeke? dapat info dari mane? wah... sy pun risau la kalo macam ni...

    ReplyDelete
  2. haaa..nape ika.. ami dah register sistem ujrah tu. kena tipu ke. huaaaaaaaaaaaa nanges :'(

    ReplyDelete
  3. anissyafrina: ha'ah, ne salah satu link ika bagi, http://al-fikrah.net/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=19660


    Ardinihumaira:cuba baca sini, http://al-fikrah.net/index.php?name=Forums&file=viewtopic&t=19660, pasal tipu helah dalam pengiraan baki...huhu, tapi tak tahu sejauh mana kebenarannya

    ReplyDelete
  4. ade tipu ke..waaaaa..
    mcm2 btoi..

    salam knal ek~
    folllow ur blog~

    ReplyDelete
  5. ain revival: ha'ah, takut gak, kalau hutang sikit takpe, ne puluh ribu, mahu kena tipu plak gak...kopak...huhu(T_T)

    ReplyDelete
  6. mentari senja; ha'ah kan?cam petik daun..terus boleh imagine gelagat cucu mintak duit ngan nenek, terus nenek boleh cakap "cu pegi petiklah duit kat pokok tu!"...hehe=p, easy..

    ReplyDelete
  7. green apple : isyh... risau gak kalau mcm ni.
    mentari senja : haha.. lebih mudah kalau duit tu turun mcm air hujan..:p

    ReplyDelete
  8. anisyafrina: itulah risau...huhu, kita doa2lah moga semua nya ok, amin=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign