NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Mendukacitakan~membawa hati yang lara::

19 January 2011

::Mendukacitakan~membawa hati yang lara::

huh!memang mendukacitakan malam ne, takde satu pun citer best kat TV okei...so saya bawa hati yang lara ne, lara lah sangat... blerrrhh!ngadap belog okei gak kan? eh..kamu pernah tengok tahi bintang tak kat langit tak?... tetiba teringat yang en.azham baru hadiah bulan untuk saya malam ne, jeles la tu..haha=p...ellehh, dengar pun dah menipu..biasa ahh masa bercinta ne,  semua nak indah aje, akan kuredah lautan api lah, kamu cantik bagai bidadarilah...whatever! tapi saya biasa lah, nak jugak ahh indah-indah masa bercinta ne kan...haha=p..so biasa musim bintang-bintang kat langit tengah penuh saya akan bagi hadiah bintang kat en.azham, dia separuh, saya separuh...ee, macam nak lempang jek baca entri ne..muntah berdarah....okei fine!(-__-), kat mana tadi ye...
pic source: nymphsis.wordpress.com
owhh...pasal tengok tahi bintang, pernah 6 kali lah setakat ne, sikit aje kan?orang lain dah berjuta kali tengok dah...whatever, saya nak bagitahu yang saya tengok, bukan yang orang lain tengok...hehe, first tengok masa darjah 4 ke 5 camtu...pastu dalam form berapa entah, dua kali tengok..semua tengok melalui tingkap rumah je, haiihh...memalam pun suka melekat kat jendela rumah...pastu kali ke-4 masa kat Kem di Sik Kedah masa aktiviti burung hantu ke hape, yang diorang suh dop dalam hutan secara rawak..muhasabah diri lah lebih kurang, sekali ternampak tahi bintang...pastu dua kali kat Pulau bidong..indah sangat perasaan masa tu, sukar digambarkan...haha=p...betul lah, memang tak tahu perasaan yang macam mana nak tafsir masa tengok tahi bintang tu, apatah lagi tengok bintang yang bertaburan kat langit....kamu ada pengalaman tak?

Note: i wish i can see the star in the night sky with my beloved one...hehe=p

5 comments:

  1. weee, saya pun boleh kira pakai jari je tengok tahi bintang.. memang best perasaannya. laju je buat wish,hihi :P

    ReplyDelete
  2. hehe :D pernah. 2 pon skali j time sklh rendah lu :D

    ReplyDelete
  3. syazy daima: kan?besnye...harap boleh tengok lagi=)


    zeri safeera: =)


    mentari senja: rugi..takpe2 next time maybe ada t=)


    dayah snow heuka: insyaallah t mesti ada yg second time plak=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign