NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Memori semalam menjentik sel-sel otak::

19 January 2011

::Memori semalam menjentik sel-sel otak::

Actually semalam tidur lewat sehinggakan perut berbunyi sakan...lapar okei...tapi stok makanan dah takde, takkan nye nak tanak nasi memalam buta gitu, masa blogwalking plak jumpa peha ayam lah, kentang kejulah...memang menduga perut betul semalam...sekarang saya sudah tahu bagaimana cabaran berblogwalking...haha=p...nasib baik ada susu, boleh jugak buat penawar perut lapar...adehh...kesian plak kat diri sendiri(-____-)...So hari ni lunch awal sikit kesinambungan dari kelaparan tengah malam tadi...grrr!Alhamdulillah...^_^...buat ayam masak halia je, biar kuar angin bebanyak...ahaks=p, kamu lunch ape?

Owh, semalam masa pegi bersiar-siar teringat plak masa gathering family kat cherating...mmm, ntah bila plak boleh berkumpul camtu ye...(-__-)
 pss: ee...gream je budak rushdan neh(-___-) 
 pss: they're so...^_^
 pss: owhh...^_^
pss: miss da moment..

Note: i miss them...

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign