NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Friday~momo want to eat::

07 January 2011

::Friday~momo want to eat::

ya...hari ni hari jumaat!tapi nape takleh makan nasi kerabu eah?...grrr!actually mood dah sedikit okei...ai mean stabil!Cuma sakit kepala aje, semalam ada tengok iklan simptom demam denggi...(T_T). Malam kelmarin ku buat hal bila pukul 2,3 pagi mesej en.azham bagitahu aku demam denggi, cam siot je perangai! padahal baru sejuk seram cam nak demam, tapi belum apa-apa kecoh aje g mesej orang saja nak buat gempak ku tak tahulah..nasib baik en.azham layankan aje ku punye perangai cam hape ntah...sabar jelah!ko nak sangat ke wehhh?tak tak, mitak jauh, tak nak...sekarang tempat menyewa ne, memang tak sah kalo orang tak datang fogging, 3 kali lam seminggu, at least!mm...takutlah jugak...(T_T)...kena beringat!lagi plak sekarang kerap sakit kepala, sekarang pun,tak tahulah nape...
pic source: magnamosquito.com~ pelempang ko banyak-banyak kali.
Note: behind the hazel eyes

5 comments:

  1. mentari senja: thanks=)

    anisa: tulah..takut!mintak jauh sume tu(-_-)

    ReplyDelete
  2. adik .. cepat sehat tau. yg tang nasik kerabu tu, tu mknan akak tiap sabtu. Esok nak p beli. Nak kirim?? hihi ..

    ReplyDelete
  3. kakchik@ella: thanks akak...hehe, saje akak ne, nakkk...huhu...=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign