NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Entri cerita basi~Karnival Pengantin peduli apa kan?#2::

03 January 2011

::Entri cerita basi~Karnival Pengantin peduli apa kan?#2::

Saje nak letak sambungan...haha=p, sebab malas nak fikir tajuk entri...=0, mm apepun memang tak rugi pergi karnival tu...hehe=p, boleh cuci mata dan yang penting promosi kat karnival tu memang hebat sebab boleh buat kita berjimat lah sikit, nak dapat diskaun banyak, payah jugak, tapi banyak jugaklah terkejut tengok harga yang ditawarkan, boleh rabak poket..haha=p. Layan gambar jelah ye^_^
 pss: kad yang paling disukai...sebab ada sawah, terus teringat kampung(--")
 pss: malas nak bagitahu
 pss: grrr
 pss: dapat gift, jam ikea...huhu
pss: tiada motif utama..
pss: owhh, sayang nak makan ne!

Note: puas hati, angau tetiba(--")

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign