NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Buntu dan boring sama je::

15 January 2011

::Buntu dan boring sama je::

hari ni memang buang tebiat agaknya, pakai lawa-lawa cam nak kuar g bersiar...padahal takde g mana pun, bersiar alam maya je pun, dop dalam rumah je pun, kain batik sudah lah, adehh (-____-)...menci betul kalau dah boring, hampir 4 hari terperap dalam rumah betul-betul membuat kan betul-betul buntu...have to get something! ai mean to do!arrrrghhhhh.........

Note: amik mood bersiar, jom!

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign