NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Bengang~dikira aniaya juga ke?::

21 January 2011

::Bengang~dikira aniaya juga ke?::

Sangat bengang bila bab yuran pun mahu ditipu helah...grrr, apa semua ne?!huhu... tak faham lah...nasib baik perasan, nasib baik tergerak hati nak check...entah apa mahu jadi dunia sekarang...usaha jugak celah mana nak kaut duit orang...grrrr! entahlah makin tak faham...kalau dari golongan berduit takpelah jugak, kalau takat cukup-cukup makan, mana nak lagi nak cari duit...haiihh...dah tahap kritikal rasa nak makan geng bendahari ne...kenapalah tak pernah terfikir nak siasat mende ne...duit yuran pengajian pun nak tipu jugak ke?...nak kata silap memang tipu ahh, kesilapan teknikal??lagi tipu....grrr, kalau sikit takpe, main ribu-ribu ne, mane tak bengang...Ya Allah permudah kan segala urusanku(T_T)...
pic source: zastavki.com

note: Mula pening(#_@)....

4 comments:

  1. sabo2..jgn marah2...dugaan tu...

    ReplyDelete
  2. cik cira: itulah, cuba bersabar ne...sambil siasat perkara sebenar, kumpul bukti=)



    sugar2 kapas strawberry: hah'ah yuran pengajian, berbeza jumlah sedangkan subjek sume sama je=)



    mentari senja: aminn=)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign