NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Baca gosip, pelbagai isu tingkatkan kesedaran::

08 January 2011

::Baca gosip, pelbagai isu tingkatkan kesedaran::

Abang nara ne luculah...haha, baca tak pasal angkasawan negara, ayat abang nara tu!lucukan?okei....haku sorang je rasa lucu...(--")...abaikan..abang nara bila lagi? perasaan kebapaan pun dah meluap-luap tu...hehe=p.. asal nak bergosip ne?!grr...biasa ahh perempuan...pernah dengar tak ceramah ustaz kazim pasal ujian orang perempuan, aihh...tak nak la macam tu, cukup-cukuplah dengan perangai yang ada ne...dah tak larat nak layan...hehe=p..sama-sama beringatlah kita ye, takut jugak...(-_-)
pic source: byterology.com ~ bila season baru ne, nak tahu chuck ada lagi ke tak?harap dia okei...(--")
Owh pasal isu shawl pun ada jugak...mm, malas nak komen...pegi baca joe punya pendapat, i think he's da best person explain pasal isu tu...entahlah, manusia kan!nak menegur pun ada caranya...macam-macamlah..(-_-)

Note: take note

2 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign