NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::yang ne pun kena rekod jugak::

10 December 2010

::yang ne pun kena rekod jugak::

ehehe...ne saje nak tambah entri sebab rindu melampau kat belog, dah 2 hari balik kampung sibuk memanjang aje, nak buat entri sesedap rasa pun tak tahan...memandangkan sepanjang penulisan saya selama 1 tahun 1 bulan (wah cantikk!perasan puji diri sendiri la pulak) so sebagai penghargaan buat readers belog ne, maka saya print skrin wajah-wajah cun dan ensem followers (elleh, tu je ko boleh buat?) whatever...apa pun ianya tanda penghargaan buat readers yang sudi jenguk belog buruk dan buat orang menyampah saje ne...haha=p
pss: Thanks, salam ukhuwwah^_^
memandangkan dulukala hanya en.azham sahaja yang menjenguk saya, tapi sekarang??thanks, rasa suka sangat, (kecoh betul, orang lain dah beriban-riban, tu pun ko nak tergedik-gedik buat kecoh)(--"), okeilah tu dari en.azham sorang, pastu jadi macam kat atas tu, tak ke satu improvement tu?okei cuba bermotivasi tetiba, haha=p...yelah kalau kita tak nak menghargai orang lain, macam mana orang nak hargai kita kan??tak kisah lah...apa pun terima kasih buat pembaca belog yang comel ne...erkkk??okei, pegi buang isi perut...hehe^_^

note: kadang-kadang inspirasi itu bermakna..

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign