NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Urusan itu sudah selesai, apa lagi yang dimahukan?::

28 December 2010

::Urusan itu sudah selesai, apa lagi yang dimahukan?::

kahkah=p, ne tekde tajuk punya pasal, apesal sekarang suka main bantai je hah?! pedulikkan...eh, tapi tajuk tu mesti lah ada pointnya...sekarang baru boleh baring-baring duduk sambil buat entri...hari ni, bravoo!!!ai mean bravo kat diri sendiri lah sebab urusan yang sepatutnya diselesaikan dah selesai...semalam operasi besar-besaran<--gempak aje, padahal kemas bilik je pun, haha=p selesai ye, diulangi selesai<--perlu ke? satne baru publish komen rumate saya yang comel, ai bet dia dah rindu sama ai...haha, saya nak balik!!wait aa^_^<--ne perlu jugak ke mention? takpe tambah ayat lam entri hehe=p. Operasi besar semalam adalah hint kat mak ayah yang saya dah nak balik s/alam. Cehh, sampai ayah boleh perasan<--padahal terkejut apehal anak dara rajin tahap gaban, biasa malas tahap gaban...hehe=p. Ayah tanya nak balik s/alam bila?hehe...nak cakap tak sampai hati, i lebiu mak ayah, nak tinggal budak berdua tu...sayang meh...hehe=)
 pss: tunggu nak jual je..enath bila lah lori tu nak lalu depan rumah plak,menyemakk eje(--")
Alhamdulillah even semalam start operasi dah lewat..sempat jugak selesai, maunya nak setel nanti balik pulak, entah bila lah hai...takut wehh nak masuk sem ne, takottttt!!Even sume dah setel, malas okei nak balik sana, tapi apa kan daya, masa tak akan kembali, hancur musnahlah semuanyaa aaa aaa!weh apesal ko raya tetibe?hekkk youuu!! okei, tadi da jejalan sikit jenguk rakan alam maya, sambung malam ne plak lah ye...

note: baru teringat nak check balik tarikh tiket...kot silap, meraung wehh!

No comments:

Post a Comment



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign