NURATIKAHMAT I MALAYSIAN BLOGGER: ::Status yang buat rasa nak berdua jugak::

22 December 2010

::Status yang buat rasa nak berdua jugak::

ehehe..satne 'ter' okei , 'ter'baca status kawan skola yang baru kawen...ececeh, tetiba jugak rasa nak kawen...haha, gatal menggedixsss, apesal banyak S? abaikan.. tetiba laung dari bilik panggil mak cakap nak kawen..buang tebiat betullah..pulas telinga...haha=p

pic source: frontjewelers.net&bluediamondring-s.com~terus rabun nengok
Nak tahu ke status dia apa??err...takmolah gtau, kang gosip plak...ala kalau kawan yang baru kawen biasanya akan keluar ahh status cenggitu...jangan kuning sangat fikir!hehe..status bahagia gituw..aauwww, asal ko neh?hehe, okei tetibe jadi merapu plak...hehe, sekarang dah tak layan sangat FB, naik muak,cehh..poyo je ko? betullah...esok dah ade orang book nak mitak tolong g jejalan kat KB, eh nak kena book ke, sibuklah sangat..haha, bagus jugak dari dop melepak kat umah aje kan?(--")

note: adakah mengantuk??

6 comments:

  1. hehe..
    nok booking gok ah ika g jaley2 :D

    ReplyDelete
  2. JMR: haihh, mane boleh cakap, kang kata gatal plak haha=p

    ReplyDelete
  3. ami: boleh ami, bile nak ronggeng sekali ne. da lama tak jumpa, nak ukur pipi sape yang paling tebal...miahaha=p

    ReplyDelete
  4. cantiknya blind blind tuuu, hisss pinjam pix naa nak tempek kt blog jap mana laa tau kot2 mrhubby terngedap leh terbeli..hehhhhhh pinjam yaaaa

    ReplyDelete
  5. kak su: okeis, beres kak=), untunglah kalau mrhubby belikan t..hehe

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

~writing is therapy~ Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign